دنـــیـــــــــاے کــــــــودکــــــــــے

هواداران پرو پا قرص برنامه های عمو پورنگ

دنـــیـــــــــاے کــــــــودکــــــــــے

هواداران پرو پا قرص برنامه های عمو پورنگ

دنـــیـــــــــاے کــــــــودکــــــــــے

بنام خدا
سلام
به سایت هواداران پرو پا قرص برنامه های عمو پورنگ خوش آمدید امیدوارم ساعات ، دقیقه ها و یا
ثانیه هایی که در این سایت میگذرانید بهتون خوش بگذره.
شاد باشید که شاد بودن حق شماست.

★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★

خنده بر هر درد بی درمان دواست !
بخند که دنیا به روت بخنده پس با لبخند وارد شوید.

♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣

زنـدگــے دفــتــری از خاطـره هاسـت یـکــ نـفـر دردل شب یـکــ نفر دردل خاکـــ
یـکــ نـفـر هـمـدم خوشـبـخـتـے هاســت یکـــ نـفـر همسـفــر سـخـتـــے هاست
چـشـم تـا باز کـنـیـم عـمـرمـان مـی گذرد ما همہ همسـفــر و رهگــذریــم
آنـچـه بـاقـیـست فقط خوبـیـــــهــاســت!

◆□●◇■○◆□●◇■○◆□●◇■○◆□●◇■○◆□●◇■○◆

تاریخ تأسیس: 1393/5/1

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

مصاحبه با مامان عمو پورنگ

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۳۰ ب.ظ

به نام خدا 
سلام 
این پست را برای عذر خواهی از کسانی نوشتم که با فکر های اشتباهی
در مورد پست مصاحبه با مامان عمو پورنگ راجع به من ذهن خودشون را الکی مشغول کردند
 در قسمت اول این پست که برای طنز خودم این قسمت را نوشتم که فکر کنم بقیه هم بدونند که این مصاحبه 
مال خیلی سالها قبلاست و اگر من میخواستم این گزارش این مصاحبه را به اسم خودم بنویسم
تاریخش را برای سالهای قبل مینوشتم ولی انگار بعضی ها قسمت اول این مصاحبه را به اشتباه
برداشت کردند که مهم نیست چه کسانی هستند و در مورد من چی فکر کردند مهم اینه که من از همین جا 
از آنها عذرخواهی کنم که با این قسمت ذهنشان را با فکرهای اشتباه درگیر کردند.
همیشه یاد بگیریم قبل از تهمت زدن و زود قضاوت کردن کمی فکر کنیم که بعد باعث پشیمانی نشود.
یاعلی

به نام خدا 

سلام دوستان به خاطر اینکه عید فطر نزدیک است خواستم که هدیه ای به شما بدهم از قرار معلوم ما قرار گذاشتیم که امروز به خانه ی داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ عموی بچه ها برویم و مصاحبه ای کوچک با مادرشون بکنیم امروز 6 مرداد 93 است و الان ساعت 16:30 میباشد امیدوارم که مصاحبه ی خوبی بشه و دوست داشته باشید و در ضمن « پیشاپیش عید سعید فطر مبارک » .


 

 

ابتداخودتان رامعرفی کنید:

سیده فاطمه گیلاوند متولد 1315هستم و داریوش 6 فرزند من است

درس داریوش چطور بود؟

روز اول گریه می کرد و به مدرسه نمی رفت من هم او را در مدرسه گذاشتم و رفتم مدتی عادت  به درس خواندن کرده بود و جزء بچه درس خوان هابود

داریوش درس چی می خوند؟

داریوش : فکرکنید درس چه خواندم که به کارم بیاید

فکرکنم یک درس بی ربط به کار امروزتان......

پسرم گرافیک می خواند و نقاشی خوب می کرد

بهترین عیدی که به داریوش دادیدچه بود؟

همیشه ازمن دعای طلب خیرمی کند وفکرکنم همین کافی است.و بهترین هدیه مادر به فرزندش است

دوست دارید که عروستان را چگونه انتخاب می کنید؟

نمی دانم چرا ازدواج نمی کند و به او دخترنمی دهند چرامی گویند داریوش من بچه است

فکرکنید چه زمانی پسرتان ازدواج می کند؟

به خدا اگر به من باشدهمین فردا برایش میروم خواستگاری

دلتان می خواهدعروستان شمالی باشد؟ یا نه؟

فرقی نمی کند بجز خوصوصیات اخلاقی نازهم باشد مثل خود داریوش(می خندد)

دوست دارید اولین بچه داریوش چه باشد؟

خودش دوست دارد دختر باشد اما برای من فرقی نمی کند

بدترین خصوصیات داریوش چیست؟

بسیار احساساتی است

از چه غذایی خوشش می آید؟

باقالا قاتوق

و ازچه غذایی بدش می آید؟

فسنجان

آیا تابحال داریوش راکتک زده اید؟

نه کتک نزدم

و آخرین سؤال اولین باری که داریوش را دیدید چه احساسی داشتید؟

خیلی خوشحال شدم



نظرات  (۲۹)

سلام ویدا جون خوبی ؟؟؟؟؟؟
ای ول بابا تو دیگه کی هستی ......ترکوندی فقط 
پاسخ:
مرسی
وای عالی بود
عزیزم با افتخار لینک شدید
پاسخ:
ممنون
سلام آجی ویدام.چه وب قشنگی درست کردی.مصاحبه رو خوندم،خیلی قشنگ بود.فقط کی مصاحبه رو انجام داد؟؟؟
پاسخ:
ممنون لطف داری/ مصاحبه را من و همکارانم انجام دادیم خخخخخخخخ
سلام ویداجونی واقعا خیلی باحالی دوسسسسستتتتت دارم بوووووووس
ترکوندیا عااااااااااالییییییی بود
سلااااااااااااممم ب ویداااااااااااای من!!
ویداااای من خوووووووووفهههههههههه؟؟؟
اجیم میگم این مصاحبه مال خیلی وقت پیش نبود؟؟؟
پاسخ:
سلام آجی مرسی 
درسته این مصاحبه مال خیلی خیلی وقت پیشه البته با کمی تغییرات که همون ابتدای مصاحبه است.

سلام ویدا جون.

خیلی ممنون که به من سرزدی.راستی یه سوال دارم.

وبت خیلی شبیه سایته.وبت رو تو کجا وا کردی؟

پاسخ:
سلام خواهش میکنم
منظورت اینه که چه شکلی درست کردم؟؟؟
قشنگ بود.
راستی وب قشنگی داری تیریک میگم.
پاسخ:
ممنون 
عهههههههههههههه ویدا توهم که مثه من پورنگی هستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!میای وبم بحرفیم؟:؟:؟؟
عهههههههههههه ویدا توهم که مثه من پورنگی هستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وای چقدخوب!!!!
میای وبم بحرفیم؟؟
سلام عزیزم 
وبت عالیه 

اگه قابل دونستی بلینک و خبر بده












































webetoon zibast movafag bashid
جالب بود
راستی وبتون خیلی قشنگه موفق باشید.
  • صدف(مصطفی زمانی و محسن یگانه)
  • سلاااااام مرسی از حضورت تو وبم وب خوبی داری قالب وبت خیلی مناسب و زیباست این مصاحبه هم عالی بود
    سلام اجی جون من فادیام خوشحال میشم بهم سربزنی و توی نظر سنجیم شرکت کنی اجی لینک شدی لطفا لینکم کن
    اجی جون جواب بده
    اجی جون اومدم توی اون یکی وبت ولی نمیشه نظر بذاری
    پاسخ:
    مطمئنى
    mosahebeye khobi bod.
    اجی جون اپم سربزن بای
    ای ششم پیشوای اهل ولا
    خلق را رهبری به دین هدی
    پای تا سر خدانمایی تو
    هم ز سر تا بپای صدق و صفا
    زهر منصور زد شرر به دلت
    آب شد پیکرت ز زهر جفا
    خون شد از داغ تو دل شیعه
    عالم از ماتم تو غرق عزا
    شهادت آن امام همام تسلیت باد!
    مصاحبه جالبى بود 
    وب قشنگى دارید
    موفق باشید.

    سلام

    وبلاگت خیلی توپه منم خیلی عموپورنگ رو دوست دارم

    راستش خیلی دلم میخواست مادر عموپورنگ رو ببینم و به لطفت دیدم

    بیشتر سربزن

    پاسخ:
    سلام ممنون 
    باشه حتما
    اخ دقیقا بدترینش احساساتی بودن زیاد عمویه و همین موضوع منو ناراحت میکنه
    salam mosahebe jalebi bod makhsosan avalesh kheili bahal bod
  • صدف(مصطفی زمانی و محسن یگانه)
  • سلام مثل همیشه عالی قبلانم اومده بودم به این وب زیبات
  • جوجه روان شناس
  • :)
    واقعا بعضی ها چه زود قضاوت بیجا میکنند بدون اینکه کمی فکر کنند 
    واقعا تاسف داره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">