دنـــیـــــــــاے کــــــــودکــــــــــے

هواداران پرو پا قرص برنامه های عمو پورنگ

دنـــیـــــــــاے کــــــــودکــــــــــے

هواداران پرو پا قرص برنامه های عمو پورنگ

دنـــیـــــــــاے کــــــــودکــــــــــے

بنام خدا
سلام
به سایت هواداران پرو پا قرص برنامه های عمو پورنگ خوش آمدید امیدوارم ساعات ، دقیقه ها و یا
ثانیه هایی که در این سایت میگذرانید بهتون خوش بگذره.
شاد باشید که شاد بودن حق شماست.

★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★

خنده بر هر درد بی درمان دواست !
بخند که دنیا به روت بخنده پس با لبخند وارد شوید.

♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣

زنـدگــے دفــتــری از خاطـره هاسـت یـکــ نـفـر دردل شب یـکــ نفر دردل خاکـــ
یـکــ نـفـر هـمـدم خوشـبـخـتـے هاســت یکـــ نـفـر همسـفــر سـخـتـــے هاست
چـشـم تـا باز کـنـیـم عـمـرمـان مـی گذرد ما همہ همسـفــر و رهگــذریــم
آنـچـه بـاقـیـست فقط خوبـیـــــهــاســت!

◆□●◇■○◆□●◇■○◆□●◇■○◆□●◇■○◆□●◇■○◆

تاریخ تأسیس: 1393/5/1

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

ابتکار

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰ ق.ظ

به نام خدا

سلام بچه ها بزودی قراره یک بخش جدیدی به نام مصاحبه در این سایت باز بشه

که این مصاحبه با خود شخص شما انجام میشه و بستگی به علاقه ی شما به این بخش داره

 و تصمیم گیرنده شما هستید دوست عزیز. 

این بخش در کادر مستطیل قسمت بالا با عنوان مصاحبه ایجاد میشه.

یاعلی.


نظرات  (۵۱)

فکر خوبیه یعنی متفاوت ترین پست سال میشه 
ولی زود شروع کن چون من یه مهمون دوسه روزه هستم
پاسخ:
ممنون از نظرت
چه عالی
فکر فوق العاده بود
سلام ویدا جون من نفهمیدم تورو خدا بیا برام توضیح بده یعنی چی؟؟؟
پاسخ:
سلام یعنی اینکه شخص مورد نظری که ازش سوال میشه تو هستی مصاحبه که فقط برای آدمای معروف و مشهور نیست برای هوادارای عموپورنگ هم هست درسته؟
فهمیدی؟ اگه بازم سوالی برات پیش اومد ازم بپرس
سلام اجی..
وییییدااااااااخییییلی خووووووووبههههههه..
کی میریم سراغ مصاحبه؟؟
پاسخ:
سلام آجی
ممنون بستگی به شماها داره!!!
جالبــــــــــــــه...!!!
سلااااااااااااااام چه فر باحالی حتن انچجامش بده کمکم خواستی بنده در خدمتم
سلام فکر خوبی
سلام فکر خوبی
  • مینا اصلاح پور
  • سلام عزیزم ... آخ جون مصاحبه .. من که عاشقشم ... فکرت عالیه ... همه جوره در خدمتیم

    سلام فکر خوبی
  • نداعاشق داریوش فرضیایی
  • سلام ممنونم اومدی بازم بیا
  • نداعاشق داریوش فرضیایی
  • بیشتر عکس بزار عزیز

    That is perfect idea

    سلام خوبی  چه عالی
    سلام...
    فکر بدی نیست!!!!!!!!
    سلام واااااااااااای عاااااااالیههههههههههههههه اتفاقا خیلی خوبه وب خیییییییلی عالیههههههه عالیههههه اوه وبتو هنوز لینک نکردم ببخشید الان میلینکمش خب  کی شروع میکنی ویدا؟ راستی درسته هیج جا تاکی عمو نمیشه اما اگه میشه یه تاکی هم باز کن یه البومم اگه بشه باز کنی خیلی خوب میشه ممنون
    پاسخ:
    سلام فاطمه جان ممنون از لطفی که داری و از پیشنهادت آخه توی وب زهره که تاکی هست یعنی اینجا هم تاکی باز کنم
    ویدا اگه میشه وب منم بلینک
  • کبری قلی زاده
  • سلام آجی ویدای عزیزم،خوبی،چقدر خوب مصاحبه،اینکه عالیه،ان شاءالله منم هستم،راستی ویدا جونم سایتت عالیه،آجی ویدا خیلی دوستت دارم...التماس دعا
    پاسخ:
    سلام ممنون آجی لطف داری
    سلام دوست عزیز... 
    ماشالله وب خیلی خوبی داری....فقط به گفته یکی دیگه از دوستان عکسای بیشتری بزار ...فکرتم فکر خوببه ....بدونه دریغی کارتو شروع کن 
    پاسخ:
    سلام ممنون چشم حتما
    سلام ویدا جون.مرسی که اومدی.راستی خیلی این بخش خوبه.باید ثبت نام کنیم؟؟
    پاسخ:
    سلام ممنون این بخش یه جورایی آره یعنی کسانی که دوست دارند میتونند اسمشونا بگند تا در اسرع وقت ازشون مصاحبه کنم.
    ممنون که خبرم کردی 
    salam
    سلام ویدا جون ممنون که بهم گفتی فهمیدم چیز جالبیه 
    کی شروع میکنی؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم بستگى به علاقه ى بچه ها داره
    آخ جون مصاحبه من مصاحبه دوووووووووووووووووووووووووووووش
    خعلی فکر خوبیه آجی ویدا محشری گلی!!!!!!
    راستی آجی پس زودتر شروع کن من که منتظر میمونم
    سلام اجی جون اپم بهم سربزن

    سلام وبلاگ شما را دیدم قالب و مطالب قشنگی داشت برای افزایش بازدید وبلاگت میتونی به آدرس بیایی و ثبتش کنی تا منم بتونم هر روز بهت سر بزنم محلی که وبلاگتو ثبت میکنی بزرگترین دایرکتوری وبلاگ نویسان است و پر بازدید ممنون
    سلام مهربونم
    وب جالبی داری
    خوشحال میشم باهات بیشتر آشنا بشم و پستاتو با دوستام لایک کنم.....جامعه مجازی فیس کمپ یه محیط دوستانه با مجوز از ارشاد:
    http://facecamp.ir
    اینم چت روم مون:
    http://campchat.ir/
    خیلی راخت میتونی همون جا عکساتم اپلود کنی
    campup.ir
    اینم لینک شخصی من..خوشحال میشم دعوتمو قبول کنی:
    http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7
    #فدامدا
    سلام آپم
    سلام عزیزم
    خوبی گلم
    وای  عجب حرکت ابتکاری قشنگی..... 
    سلام.مصاحبتون دروغه من چند سال پیش چن جا خوندم...واقعا براتون متاسفم...بااین دروغگویی تون در ضمن مصاحبه خیلی قدیمیه...
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز بهتر نیست از الفاظ مناسبی استفاده کنید منظور از دروغ بودن این ماجرا را نفهمیدم من میتونستم نظر شما را حذف کنم ولی سعی کردم که جوابتونا بدم پس بهتره قبل از نظر دادن زود قضاوت نکنید.
    ویدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    شروع کن دیگه ابجی خوب یه تاریخ واسه مصابحه هر یک نفر بذار
    سلام ممنون که سر زدی 
    عالیه واقعا پست متفاوت و عالی هست
    اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن....
    سلام ویداجون میشه این کدوبزاری تووبت

    <!-- Pic Slider by www.1abzar.com --->
    <script src="http://1abzar.ir/abzar/tools/slider2/?no=1&play=1&w=200&h=300&id=gr6imo0tn2za635&max=2&ct=0&kc=EB156B&kadr=1"></script><div style="display:none"><h2><a href="http://www.1abzar.com/abzar/slider.php">&#1575;&#1587;&#1604;&#1575;&#1740;&#1583;&#1585;</a></h2></div>
    <!-- Pic Slider by www.1abzar.com --->

    پاسخ:
    سلام اجى این وب از این کدا قبول نمیکنه ولى توى یه وب دیگه میذارم
    سلام گلم با افنخـــــــــــــــــــــار لینک شدی
    www.iAlexa.ir

    افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
    افزایش رنک الکسا سایت و وبلاگ شما
    افزایش رنک گوگل سایت و وبلاگ شما
    قانونی شرعی حلال
    مورد تایید الکسا
    مورد تایید گوگل وبمستر

    عضویت 100% رایگان و آسان سریع در 5 ثانیه !

    هدیه ویژه : 20000 هزار بازدید واقعی با آی پی های مختلف از سایت و یا وبلاگ شما فقط 5 هزار تومان به همراه خرید آنلاین !! فقط تا آخر هفته .


    بازدید بیشتر = اعتبار بیشتر = موفقیت بیشتر شما


    www.ialexa.ir

    سلوم اجی اپم یه اپ مخصوص نظربدیا بدون نظرنری
    سلام عزیزم
    نه من با عکس موافق نیستم
    شرمنده
    پاسخ:
    سلام آجی دشمنت شرمنده اشکالی نداره.
  • مینا اصلاح پور
  • سلام عزیزم ... اون عکس بچگی خودمه .... به روی چشم میدم بهت قربونت

     

    پاسخ:
    سلام ممنون 
    آخی بانمک بودی.
  • مینا اصلاح پور
  • اینم عکس بچگی هام عزیزم

    http://s5.picofile.com/file/8138165492/minajojoo.jpg

    سلام اپم خاش می کنم بیا
    پاسخ:
    سلام وبت باز نمیکنه
    سلام ویدا جون فکر خوبیه...خیلی جالبه....
    دیـشـب گـرسـنـه بـود

    دخـتـری کـه مُـرد ...

    چـه آسـان بـه خـاک پـس دادیـمـش ؛

    و هـمـسـایـه اش ، زیـارتـش قـبـول ...

    دیـشـب از سـفـر رسـیـد

    مـکـه رفـتـه بـود !
  • مریم دخمل عمو
  • سلام خوبی وب قشنگی داری مرسی که سر زدی
  • مریم دخمل عمو
  • سلام عزیزم خوبی وب خوبی داری
    پاسخ:
    سلام ، ممنون
    سلام ویدا جان ببخشید که دیر اومدم چن وقت نبودم
    سلام اجی ..خووووبیییییی؟
    ویدا گلی مصاحبه با بچه ها رو شروع نکردی؟
    واقعا آجی ابنکار و خلاقیت جالبیه راستشا بگم تا حالا جایی ندیده بودم قششنگ بوووووود
    آجی برای پست مصاحبه با مامان عموپورنگ که بعضی هاغلط غولوط فک کردنا ولش کن
    حالا چرا پست اشتباهت قسمت نظرا تشا بستی آفرین به تو که این همه جرعت داری اونا درباره تو اشتباه فک کردن تو از اونا عذر خواهی میکنی آفرین آجی بهت افتخار میکنم وبه خودمم افتخار میکنم که همچی ن دوستی دارم جواب اون نظری که ازت سوال کردمو جوابشو به ایمیلم بده اونموقع فک کنم یادم رقت برات بنویسم بوووووس بای.
    پاسخ:
    نه بابا خب بالاخره باید شک و شبهه ها بر طرف میشد 
    ممنونم لطف داری اجی باشه ولی ایمیلتو ننوشتی
    ابتکارت عالی بود که تو اون بخش نظرمو گفتم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">